IRAKASLEENTZAKO

(bi modutan izan daitezke: trinkoak; bi saaio, bakoitza 4 ordukoa,
edo lau saiotan banatuak;guztira 8 ordu.)

IKASLEENTZAKO

1. LANTEGIA:
Barruan dugun kontalaria ezagutuz

Lantegi honen bitartez, helburua da irakasleen ahozkotasuna, komunikazio gaitasuna eta narraziorako sena garatzea. Horretarako, Euskal Herriko kondairak ezagutuko ditugu, kontatuak izateko ahozkotasuna behar duten istorioak. Ipuin bati bizia ematen eta ipuinak gureganatzen ikasiko dugu, besteak beste.

3. LANTEGIA: Guk ere
badakigu kontatzen

Lantegi honen bitartez, haurren gaitasun komunika-tiboak landuko ditugu, baita adierazpenari dagozkio-nak ere. Jolasa izanen da horretarako erreminta na-gusia,eta egun bakoitzean ikasleek erronka bat edu-kiko dute.

Adierazpenaz gain, memoria ere landuko dugu, kon-tatzerako orduan haien kontakizuna aberatsagoa eta zabalagoa izan dadin.
Lantegien zikloa borobiltzeko, azken egunean, haurrek kontaketa bat ikusteko aukera izanen dute.

2. LANTEGIA: Nola
kontatzen ditugu
albumak?

Lantegi honetan liburua kontakizunerako elementu bezala erabilita ipuinak nola kontatu ikasiko dugu. Zergatik ez du funtzionatzen zenbait albumek? Zeintzuk dira haurrak eta ipuinak konektatzeko estrategiak? Galdera hauei erantzun praktiko bat emanen diegu, eta sailkapen bat ere eginen dugu.

Oharra: batean zein bestean, lantegietan zehar, mate-rial berria ezagutuko dugu, profesional bakoitzaren klaseko errealitateari egokituko zaiona

3. LANTEGIA: Guk ere
badakigu kontatzen

Lantegi honen bitartez, haurren gaitasun komunika-tiboak landuko ditugu, baita adierazpenari dagozkio-nak ere. Jolasa izanen da horretarako erreminta na-gusia,eta egun bakoitzean ikasleek erronka bat edu-kiko dute.

Adierazpenaz gain, memoria ere landuko dugu, kon-tatzerako orduan haien kontakizuna aberatsagoa eta zabalagoa izan dadin.

Lantegien zikloa borobiltzeko, azken egunean, haurrek kontaketa bat ikusteko aukera izanen dute.

Skip to content